Tygodniowy rozkład dnia w grupie 3-4 latków
Ramowy rozkład dnia rok szkolny 2023/2024
Wychowawca: Maria Puchała, Marzanna Banasiak
Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od 9.00 do 14.00
Ramowy rozkład dnia rok szkolny 2023/2024
Wychowawca: Maria Puchała, Marzanna Banasiak
Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od 9.00 do 14.00
Rozkład dnia |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
7.00 - 8.30
|
Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Rozmowy tematyczne w małych zespołach. Budowanie z klocków, zabawy konstrukcyjne.
|
Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Ćwiczenia poranne. |
Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Zajęcia wyrównawcze, praca z dzieckiem zdolnym. Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana. |
Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana. |
Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Prace przy stolikach, układanie puzzli, rysowanie, lepienie. Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana. |
8.30 - 9.30
|
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali. |
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali. |
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali. |
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali. |
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali. |
9.30 - 12.00
|
Zajęcia obowiązkowe, rozwijanie zainteresowań literaturą dziecięcą, rozwijanie mowy dzieci. Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie krótkich wierszy, opowiadań. |
Zajęcia obowiązkowe, rozwijanie zainteresowań plastycznych. J. angielski. Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie przed obiadem krótkich wierszy, opowiadań.
|
Zajęcia obowiązkowe, wspomaganie rozwoju intelektualnego z edukacją matematyczną. Zabawy .dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie przed obiadem krótkich wierszy, opowiadań. |
Zajęcia obowiązkowe, kształtowanie sprawności fizycznej. J. angielski Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie przed obiadem krótkich wierszy, opowiadań. |
Zajęcia obowiązkowe, umuzykalniające, rytmiczne, śpiew, taniec. Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie przed obiadem krótkich wierszy, opowiadań.
|
12.00 - 13.00
|
Obiad Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po zakończeniu obiadu. Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania sie przy stole. |
Obiad Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po zakończeniu obiadu. Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania sie przy stole. |
Obiad Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po zakończeniu obiadu. Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania sie przy stole. |
Obiad Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po zakończeniu obiadu. Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania sie przy stole. |
Obiad Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po zakończeniu obiadu. Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania sie przy stole. |
13.00 - 14.30
|
Zabawy dowolne. Zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Zabawy wyzwalające aktywność twórczą dzieci Zabawy z chustą animacyjną Klanza. |
Zabawy dowolne. Zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Ćwiczenia grafomotoryczne, Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana. |
Zabawy dowolne. Zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Rozwijanie zainteresowań czytelniczych – I. Majchrzak
|
Zabawa dowolna, zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Praca z ilustracją. Zabawy logopedyczne usprawniające narządy mowy. Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana. |
Zabawa dowolna, zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Zabawy rozwijające zdolności umysłowe i badawcze. Rozwijanie zainteresowań czytelniczych – I. Majchrzak |
14.30 - 15.00 |
Podwieczorek, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. |
Podwieczorek, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. |
Podwieczorek, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. |
Podwieczorek, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. |
Podwieczorek, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne. |