Statystyki

  • Odwiedziło nas: 485723
  • Do końca roku: 287 dni
  • Do wakacji: 94 dni

Tygodniowy rozkład dnia w grupie 3-4 latków

 

Ramowy rozkład dnia rok szkolny 2023/2024

Wychowawca: Maria Puchała, Marzanna Banasiak

Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od 9.00 do 14.00

Ramowy rozkład dnia rok szkolny 2023/2024   

Wychowawca: Maria Puchała, Marzanna Banasiak

Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od 9.00 do 14.00

Rozkład   

   dnia

 Poniedziałek

     Wtorek

    Środa

Czwartek

 Piątek

 

7.00  - 8.30

 

 

 

Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Rozmowy tematyczne w małych zespołach.

Budowanie z klocków, zabawy konstrukcyjne.

 

Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Ćwiczenia poranne.

Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Zajęcia wyrównawcze, praca z dzieckiem zdolnym.

Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana.

Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana.

Schodzenie się dzieci – kontakty indywidualne.

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

Prace przy stolikach, układanie puzzli, rysowanie, lepienie.

Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana.

 

8.30  -  9.30

 

Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali.

Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali.

Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali.

Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali.

Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowanie sali.

 

9.30  -  12.00

 

 

 

Zajęcia obowiązkowe,  rozwijanie zainteresowań  literaturą dziecięcą, rozwijanie mowy dzieci.

Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu.

Słuchanie krótkich wierszy, opowiadań.

Zajęcia obowiązkowe,

rozwijanie zainteresowań plastycznych.

J. angielski.

Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu.

Słuchanie przed obiadem krótkich wierszy, opowiadań.

 

Zajęcia obowiązkowe, wspomaganie rozwoju intelektualnego  z  edukacją matematyczną.

Zabawy .dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu.

Słuchanie  przed obiadem  krótkich wierszy, opowiadań.

Zajęcia  obowiązkowe, kształtowanie sprawności fizycznej.

J. angielski

Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu. Słuchanie  przed obiadem  krótkich wierszy, opowiadań.

Zajęcia obowiązkowe, umuzykalniające, rytmiczne, śpiew, taniec. Zabawy dowolne, ruchowe, przebywanie na świeżym powietrzu.

Słuchanie przed obiadem  krótkich wierszy, opowiadań.

 

 

12.00 - 13.00

 

 

 

 

 

Obiad

Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po  zakończeniu obiadu.  Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do  kulturalnego zachowania sie przy stole.

Obiad

Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po  zakończeniu obiadu.  Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do  kulturalnego zachowania sie przy stole.

Obiad

Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po  zakończeniu obiadu.  Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do  kulturalnego zachowania sie przy stole.

Obiad

Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po  zakończeniu obiadu.  Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do  kulturalnego zachowania sie przy stole.

Obiad

Czynności porządkowe – pomoc w przygotowaniu sali do posiłku i jej porządkowanie po  zakończeniu obiadu.  Pełnienie roli dyżurnego. Wdrażanie dzieci do  kulturalnego zachowania sie przy stole.

 

13.00 - 14.30

 

 

 

 

Zabawy dowolne. Zabawy  i gry    dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci.

Zabawy wyzwalające aktywność twórczą dzieci  Zabawy

z chustą animacyjną Klanza.

Zabawy dowolne. Zabawy  i gry    dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci.

Ćwiczenia grafomotoryczne,

Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana.

Zabawy dowolne. Zabawy  i gry    dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci.

Rozwijanie zainteresowań  czytelniczych – I. Majchrzak

 

 

Zabawa dowolna, zabawy i gry  dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci.

Praca z ilustracją. Zabawy logopedyczne usprawniające narządy mowy.

Wprowadzanie elementów nauki czytana Metodą Domana.

Zabawa dowolna, zabawy i gry  dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci.

Zabawy rozwijające zdolności umysłowe i badawcze.

Rozwijanie zainteresowań  czytelniczych – I. Majchrzak

 

14.30 - 15.00

Podwieczorek, czynności  porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.

Podwieczorek, czynności  porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.

Podwieczorek, czynności  porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.

Podwieczorek, czynności  porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.

Podwieczorek, czynności  porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.